تقدیر - شادمهر

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

تقدیر ( شادمهر )

باید تو رو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست

بیا این که بی تاب منی بازم منو خط میزنی

باید تو رو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی

کی با یه جمله مثل من می تونه آرومت کنه

 اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه

دل گیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور

 وقتی به من فکر می کنی حس می کنم از راه دور

آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو می بره

عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی می پره

باید تو رو پیدا کنم هر روز تنهاتر نشی

راضی به با من بودنت حتی ازین کمتر نشی

پیدات کنم حتی اگه پروازمو پر پر کنی

محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی

 

 Download

پ . ن : اینو یه وقتی فکر می کردم حال و روز من و یه نفره ( ! . همون یه نفر که شعر رضا صادقی تقدیمش شد ) که البته به درد من نمی خورد و اگه اون می داد به من خیلی توپ میشد ولی خب ... چیکار کنیم دیگه بس که این بشر خنگه . نمی تونستی یه آهنگ مرتبط هم پیدا کنی بدبخت ؟

البته همش میخوره فقط اون تیکه که میگه "عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی میپره" به درد لا جرز میخوره .

زنم که نبود که ! دوستم بود !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк